Fredag hela veckan

Känner att det är bäst att blogga nu, innan ikväll för känner jag mig själv rätt - så vet jag att jag kommer däcka innan jag kan blogga efter träningen! Fredagar är min svaghet, verkligen. Min kropp och min hjärna säger emot och överrumplar min kropp till att somna. Jag vet inte vilken fredag som var senast när jag var vaken längre än till elva haha. Men att jobba heltid och träna på heltid tar verkligen på krafterna, tro det eller ej. 😃 Sååå fruktansvärt jädra härligt att det är helg IGEN. Redan 10e oktober, snart mitten av oktober & tiden går lika fort som vanligt. Jag hänger liksom knappt med! Hela dagen har varit okej eftersom alla bara uthärdar tiden för att få stämpla ut och gå på helg & nu äntligen är tiden här. Jag sitter redan i bilen på väg hem, eller ah till mitt andra hem ishallen. 👍 I eftermiddag blir det konståkning 17-19 och sedan naturgodis och filmkväll med världens bästa Michelle. 

 Nu i väntan på min skjuss regnade det SOM BARA DEN. 






Kom ihåg mig?