Födelsedagsfirande x3

Idag gick jag mot alla odds, upp klockan 8! Kan ni tänka er att JAG går upp frivilligt (eller ah inte riktigt) klockan 8 på en helg?! Vet inte riktigt när de hände senast! Nej men jag blev väckt av Roger vid 8.15 för att vi skulle sjunga för Mamina som fyller 54 år idag. Vi sjöng och gav henne frukost & kaffe på sängen. Efter vi sjungt gick jag upp och lade mig igen i hopp om att somna om en stund. Lyckan som uppstod när jag vaknade några timmar senare, kollade på klockan som visade 12.30! LYCKAA! Utvilad och glad gick jag upp :-) Dammsög köket från bullbaket och gick ut på en 5 kilometers promenad i solen med Asta. När jag väl kom hem cirkus 50 minuter senare var hela tjocka släkten här haha! 

Eftersom mamma fyller år idag, min bror på lördag & mammas killes barn på söndag slog vi ihop deras firande och firade alla på samma dag. Så alla kom hit till oss och åt och hade det trevligt. Roger och Claes grillade Entrecote och vi fixade resten, blev supergott. Margita hade också bakat en kladdkaka med marängtäcke. Vi åt, gick på slack-linen, hoppade studsmata och umgicks. 



Vid halv sju åkte jag till isen & tränade två timmars konståkning. Idag gick inte alls lika bra som de gjort de två senaste veckorna. Jag var seg i både kroppen och huvudet. Åkte mitt program med alla hopp typ tre gånger vilket gick väldigt bra. Men axeln ville sig inte idag & de är de som spelar mest roll för mig. Arg och besviken på mig själv åkte jag hem. Nu blir de sova för att vakna så pigg som möjligt imorgon vid 04.45, tagga! Hoppas ni haft en grym helg & att ni får en grym start på veckan imorgon. 😃






Kom ihåg mig?