Både bra och dåligt

Eller bara jävligt opepp, jag vet inte vad det är med mig. Eller så kanske jag bara är trött, det är i alla fall det mest logiska! Varit full rulle och full fart hela helgen, brist på sömn + träningsvärk. Dagen på jobbet gick hyfsat fort, vi hade ombalansering i veckan så imorse började vi 20 minuter senare, alltså 06.50. Sååå himla skönt :-) Körde bara 90% av takten så bandet gick långsammare, jag och Tobbe spelade kort på rasten & vi hade ett antal stopp. Så 15.24 kom fort och första jobbdagen var slut. Har verkligen träningsvärk i varenda muskel i hela kroppen, från förra veckan och framförallt helgen så allt jag gjort idah, varenda rörelse har värkt haha. Men så värt när man vet att det är rätt typ av smärta! 👌 


Åkte hem, var ej så mycket kö, hann på minuten till träningen som idag gick sämst. Hade absolut NOLL kraft i benen och kunde knappt lyfta från isen, tankarna var på något helt annat ställe & stämningen på isen och mellan oss var s-ä-m-s-t 😫 Stack direkt efter isen ner till gymmet för jag kände mig inte klar med träningen. Körde axlar- och triceps i cirkus en timme och tog en 10 minuters promme/joggingtur på bandet. Direkt till Ica och sedan direkt hem, lagade mat, spände mig lite, kollade PH och nu blir det bums i säng! 😃 Vi hörs imon. 




Skönt när man ser lite formförändring! Allt slit lönar sig liksom. 



Kom ihåg mig?