Awesome start of the weekend

Träningen gick grymt igår igen, dock var inte Duran där men Helena skötte träningen bra. Direkt efter träningen igår kväll brummade jag vidare till mina superpojkar i Kungälv i mina super-leopard-brallz. Grymma som dom är hade de redan löst både mat & efterrätt som stod på bordet och lågmi frysen när jag kom. Alltså VILKA KILLAR! Åt god gryta som Patrik stått och lagat och hann med litr catch-up prat. Tråkigt att vi inte hinner ses så ofta som man vill men jag är så glad att varje gång vi ses känns det som vanligt! Vi kollade Sex tape med ben & jerry i knät som Johan köpt! Så himla gott. Filmen var dock inte så bra och jag kände mig väääldigt trött efter en jobbvecka. Men jag har saknat mina favvisar mkt så det var så roligt att träffa dom igen. 




Åkte hem vid halv tolv någon gång. Kom hem till ett KOL SVART hus, rädd som fasen studsade jag i säng. PRECIS när jag höll på att somna började Asta skälla som bara den... Vaknade i panik och gömde mig under täcket för jag känner mig själv och vet att jag skulle få panik om jag såg någon i fönstret. Smög ner för att kolla vad de var, men vågade inte gå så långt. Var heller inte någon som knackade så jag lugnade bara hunden och gick och lade mig igen! Somnade väldigt snabbt och vaknade av samma anledning 12 timmar senare -.- 





Kom ihåg mig?