Veckorna springer iväg

Veckans två första dagar har susat förbi snabbt som vinden. Dock har timmarna på jobbet gått ganska segt. Jag blev även total-lurad av hela mitt lag på jobbet.. ALLA visste om UTAN jag att Tobbe fick förlängt kontrakt och inte behövde sluta rikrigt än! Oj vad han överraskade mig när han studsade in på morgon där jag satt i min depression av att min bästa vän på jobbet inte var kvar. Men icke sa Nicke, han stannar lite till tjohooooo 👏  Igår och idag gick träningen bra, jag har även anmält mig till a-serien så jag har min första tävling den 10-11 januari. Min premiär i a-serien blir på hemmaplan då vi samtidigt aggangerar a-dm! Jag längtar 😃 Dock kommer jag de tre veckorna innan ladda upp inför tävlingen på andra sidan världen då jag är i Thailand fram tills den 7e haha får se hur detta kommer gå. Jag tror att tävla utan förväntningar blir bra! De får gå som de går, jag är bara glad att få tävla igen! Min trippel salchow har varit grym denna veckan och förra, den är påväg tillbaka och det är jag väldigt glad över! Sedan var även min axel grym idag, den blev precis som jag ville ha den. Har fått ett hum på hur jag vill göra med mitt kortprogram med så alla bitar faller på plats! 


Dock blev förmodligen dagens träning min sista isträning för denna veckan. 😢 Mamse sa att jag inte får träna mer förens svullnaden jag upptäckte på min ankel idag lägger sig.. Har haft sjukt ont sedan i fredags & inte förens nu jag kollade vad de var och såg att mina skridskor gjort kaos med min knöl... Det gjorde obeskrivligt ont att åka idag men jag tänkte bara "pain is just weakness leaving the body" så jag körde på endå & de resulterade i värk och smärta hela kvällen... Åkte hem, duschade, käkade och lade mig i soffan framför dagens avsnitt av ph. Nu blir det sängen för att vara pigg imorgon! 😚 


Alltså måste även säga att OnePiece-pyjamas är de absolut UTAN TVEKAN de bästa köp jag någonsin gjort. Jag verkligen älskar min pyjamas. 💜




Kom ihåg mig?