Träningslördag = bästa lördagen!

Vaknade efter en skön sovmorgon idag. Klockan var runt 12, så äntligen (efter att ha gått upp klockan 5 i en hel vecka) få sova ut! Jihoo 😃 Gick upp, åt frukost med Jonas, Roger och mamma. Sedan åkte jag in till Stenungsund för att hämta mina skrills. Tänkte åka på allmänhetensåkning men här i Stenungsund måste vi ha hjälm så jag begav mig istället till Kungälv. Åkte från 13.30 - 15 och fick gjort klart mitt långprogram, känns skönt. Träningen gick bra och långprogrammet känns skönt! 

Köpte lite mat på Ica maxi som återhämtning efter isen/uppladdning för gym. Jag verkligen älskar Pica Deli konceptet, att man kan plocka precis det MAN SJÄLV vill ha till ett bra pris. Passar i alla lägen, alltid. 

Vid 15.30 åkte jag mot Stenungsund, var vid gymmet runt 16. Började med att värma upp lite till, stc har ett par annorlunda rullband som var cp jpbbiga för benen. Sedan köttade jag på ett bröst- och tricepspass som gick grymt. Det var ganska tomt på gymmet så alla maskiner och hantlar var i princip lediga, så skönt. Till skillnad på isen som var proppfull, fick köra slalom runt alla hela tiden. Efter gymmet åkte jag hem, bytte om och körde Jonas till en kompis i Stora Höga som skulle ha någon fest idag. Jag åkte vidare till Michelle, åt kvarg med prottepulver & hallon och har spenderat hela kvällen med henne! 💜 





Kom ihåg mig?