Rivpuff och allt där till

Till och med städningen efter festen var kul. Förmodligen för att jg ler så fort jag ens tänker på gårdagen. Alltså succé jag skojar inte, så fruktansvärt kul! Kollade igenom bilderna från igår och kom på mig själv med världens leende på läpparna. Vaknade vid 11 idag, bakis för första gången på väldigt länge... Tog mig upp, tog på mig träningskläder, pannband för att hålla mig varm och promenerade in mot stan. 50 minuter senare, illamående och hungrig var jag framme vid hemköp där jag köpte lite mumsig mat. Kollade runt i lite affärer och fick för ovanlighetens skull inhandlat lite ny träningskläder 😜 Haha. En ny tjocktröja från Craft för konståkningen & sedan en sport bh och ett träningslinne där båda var från h&m. Nöjd med mina köp! 




Vid 14 började jag göra mig mentalt redo för rivpuffen. Gick upp mot domkyrkan och tog bussen vid halv tre tillbaka mot Kapellplatsen och mot Chalmers. Var där fem minuter innan & blev snabbt tilldelad städuppgift. Vi började plocka ut bord och stolar, riva halloweentapeter och ta bort papper från golven, sopa, plocka, slänga papper och glas etc... Vi städade fram till 19 och hade kul tillsammans. Var chillstädning då vi ibland pausade för drick/vilo och mat paus. De bjöd på mat men jag åt inte eftersom Oxfilé fondue väntade på mig hemma. Fick träffat massa sköna människor och Chalmers festkommitées människor är jättesköna! Var heeeelt klart värt att städa 4 timmar för biljetten.  Fick tillbaka min 500ing för deposit & jobbade till och med över 10 minuter. Stackarna hade varit uppe i 36 timmar i sträck så jag tyckte väldigt synd om dom i slutet! Åkte hem till 20, firade pappa på farsdag med oxfilé fondue med massa goda tillbehör! Nu är jag mätt och belåten och ska hoppa i säng för att ta igen lite sömn! ALLTSÅ VILKEN HELG! Bästa på länge! 😍



 

Blir glad av att läsa blogginlägget, sitter och ler igen! Tack för i lördags!

Svar: Jaaaa det var ju verkligen HUUUR KUL SOM HELST!!! 😃😃 Blir as glad varje gång jag berättar för någon! Tack själv 👍
Elina Hagberg




Kom ihåg mig?