Otroligt lycklig & glad

Fick en sådan träning igår som var grym med stort G! Så jädrans härligt att min trippel salchow kände sig redo att komma tillbaka. Efter många omhopp, många felskär och många pladaskfall stod jag den äntligen igen - klocka! Känns så otroligt härligt, äntligen säger jag bara! 😃 Jag har en tendens att stå hoppen 49 på träningarna när vi slutar 50 så igår 49, gjorde jag sista hoppet och lyckades smacka till en heeelt perfekt salchow! Wihooooogrymt

Efter träningen gick vi av och lämnade plats på isen åt Stingers a-lag. Det var derby dags & stingers tog emot Rönnäng på hemmaplan. Denna gången stod det också 1-1 efter förlängning & sedan vann tyvärr RIK på straffar... De var även SJUKT mycket folk i ishallen, max som får vara är 520 och vi var helt klart runt 600, meeen så kul!! 



 



Kom ihåg mig?