Drömhelgen!

Jag önskar verkligen att alla helger var såhär, för man mår så bra. Både i lördags och söndagsmorse har jag passar på att sova ut. Hade mycket sömn att ta igen från förra veckan. Fredag kväll hade vi främmat, kompisar till familjen var här, käkade, pratade och hade det trevligt. Lördagen spenderade jag i Kungälvs ishall och på stc gymmet i Stenungsund. Kvällen med min absoluta favorit-Michelle! 😃 


Imorse vaknade jag av mig själv 12.55 (5 minuter innan alarmet skulle ringa). Föredrar verkligen att vakna utav mig själv, utvilad och pigg. Jag gick upp, stekte omelett till frukost, det var ett tag sedan sist & brummade sedan mot gymmet. Hann värma upp på en maskin som liknar ett löpband men man måste trampa igång den själv. Jättejobbigt dessutom, svetten bara rinner och benen värker men det är ju som sagt bara bra. Blev ordentligt varm & körde igång med mitt ryggpass. Raka marklyft, chins, latsdrag, rodd och en övning jag inte vet vad den heter stod på schemat. Mitt i allt anledde även Gabs som skulle köra armar! Han körde biceps och jag hoppade på hans schema när jag var klar så jag hann även köra lite utav både biceps och triceps! Gick yttligare 5 minuter på löpbandsliknande-maskinen med Gabbe bara för han skulle få testa. 


Efter över två timmar på gymmet drog vi vidare mot Ti amo. Där vi bara satt och njöt med en kycklingsallad framför oss. Pratade och umgicks som vi gör bäst i någon timme. Efter middagen åkte jag vidare, först till Ica för att handla mat, sedan hem för att jag skulle hämta mina skridskor innan träningen, hämta upp en tröja som Jonas glömde hos en kompis igår och sedan direkt till ishallen för konståkning klockan 19. Gabbe drog till solariet, så avis för jag hade också velat sola lite. Kom till ishallen vid 18.40, gick på och tränade 19-21. Benen och resten utav kroppen kändes väldigt trött men trots det lyckades jag med en bra träning. Första timmen var kaos, vi gjorde bara tråkiga steg i princip hela timmen sedan andra timmen körde jag långa och hoppen där ur + axel. Väl hemma vid 21 hann jag duscha, laga lunchlådor för veckan och förbereda för imorgon. Vid 22.30 var jag redan klar för sängen men SJÄLVKLART som alla andra söndagskvällar har jag problem med att sova! Men nu ska jag försöka igen, natti! 






Kom ihåg mig?