Aggregat sönder & det suger

Det suger verkligen när det man längtar till hela dagarna inte går att göra. Igår gick aggregatet till ismaskinen sönder så vår kära isbana är täckt av vatten och blir nu istället en tävlingsbassäng för elitsimmare, skämt åsido. Jag vill ha min is tillbaka!! Träningen var inställd både igår & idag och som det ser ut nu verkar träningen imorgon vara inställd också. De finns istid i Uddevalla klockan 17-18.45 men eftersom jag inte är hemma från jobbet förens 17 finns det ingen tid i världen att jag hinner.. Därför får de bli nödlösning både idag & imorgon. Jag gick till gymmet och körde ett ordentligt bröst- och bicepspass! Sedan avslutade jag med 1 timmes cardio, kändes skönt att lämna gymmet helt neddränkt av svett. Hade föredragit en timmes konståkning men ibland får man stå ut såhär. Efter gymmet åkte jag hem, duschade och lade mig i soffan & smygkollade dagens avsnitt av ph. Hinner aldrig kolla när de går 22 för då måste jag sova (gammal som jag är) haha nej men prioriterar faktiskt sömnen före, oftast! 😃 



Har även kollat upp lite tider för allmänhetensåkning i helgen. OM det skulle vara så att vår is fortfarande inte går att åka på så kan man ju alltid åka till Kungälv och träna lite! Efter duschen käkade jag lite mat, har redan veckans matlådor klara vilket är SÅ SKÖNT så man slipper ställa sig på kvällarna och laga. Blev kyckling och lite kvarg till middag, sedan även lite falukorv 👍 Mätt o belåten kryper jag till kojs & hoppas på att vakna pigg imorgon.. 




Kom ihåg mig?