Göteborgsvarvet!

Vilken dag! Vilket väder ☀️ Jag är så lycklig just nu. Vaknade redan vid sju idag pga att det var så ljust ute men lyckades sedan somna om igen tills klockan ringde då jag & Clarre gick upp. Åt frukost och begav oss in mot stan. Jag skulle till gymmet för ett Body pump-pass och hon skulle tillbaka till Stenungsund för att träffa en kompis! 

Promenerade sedan i det fina vädret till Stora teatern för där hade jag tydligen glömt mitt körkort när vi var ute med jobbet. Så skönt att de kontaktade mig nu innan jag hann fylla i papprena och beställa ett nytt! Där mötte jag upp Alice, åt lite extra frukost och gick från Avenyn hem till mig. Blev en runda på totalt 7km i solen och jag fick en fin shortsbränna 🙈 

Vid 13 drog Göteborgsvarvet igång. Vi stod och hejjade på alla deltagare utanför där jag bor i stark sol ända fram tills klockan 16! Vi hejjade extra på Daniel & Johan som sprang 👍  Måste säga att Kenyanerna i början är helt sjuka, de joggar ju i den takten jag typ springer i... 😫 Att de klarar av att hålla den hela 2.1 mil är också helt sjukt. Elogé till dom asså! 



Vi random-åkte en knökfull buss 👍

Hoppade helt plötsligt av bussen & käkade middag mitt ute i ingenstans vid en pizzeria på vägen. Patrick lyckades få en ciggfimp från balkongen över rätt ner i hans pizza.. Kaos 😂 



Vi tog sedan bussen ÅT FEL HÅLL när i skulle hem.. Bifrost var tydligen INTE rätt väg. Det har vi lärt oss nu 💃 Hamnade någonstans ute i Mölndal, men hittade hem tillslut! 

Blev LITE solbränd idag efter hela dagen i solen! ☀️

Mös resten av kvällen med superpojkarna och Alice med bastubad, kortspel, sänghäng, göttsnack & melonätning. 👌 Hemma nu TRÖTT.SOM.PIP










Jag har ju också gymkort på 24 seven! Vi får ta o gymma ihop någon gång! :)

Svar: Åh vad kul :) Jaa det får vi lätt göra :) vilket av alla 24 seven brukar du gymma på? 👍
Elina Hagberg




Kom ihåg mig?