Vila är inte min grej

Sååå lycklig imorse när jag vaknade utan andnöd och kände mig bättre. Vila någon/några dagar till sedan får jag gå tillbaka till gymmeeet 💪😍 Jag längtaar! Att bara ligga hemma är så otroligt långtråkigt. 😫 Jag har ju massa saker jag vill göra meed, har inte tid att vara sjuk! 

Fick låna bilen igår kväll så jag kunde sova lite längre. Tror varenda minut räknas nu när de gäller att bli frisk. 


Fick skjuts av min lagledare hem idag igen. Men idag bad jag han släppa mig nere vid macken så jag fick röra på mig LIITE granna i alla fall. Kommer inte palla åka buss något nu när jag bor här hehe. 

1. Äckliga gubben åker den. 
2. Den tar fett lång tid, får gå upp minst EN TIMME tidigare för att hinna i tid. 
3. Varmt, svettigt och knökfullt 
4. Får byta minst 4 gånger! 
Nä.. Bara negativt med kollektivtrafik! 😜 


Tog hissen upp, lat som jag var! Hann med den fulaste selfien på länge i hissen 👍 

Lyckades få yttligare ett sår på jobbet. Detta är väl nummer 17284729101 nu tror jag. Kommer bli ärrad för livet, så sjukt fult! 

Ställde mig och lagade lunchlådor för imorgon, fredag & lördag. Fick även över så jag kunde provsmaka det idag till middag. Kycklingfärs (blandat med champinioner) med grädde & sojasås! Så otroligt gott, längtar tills lunchen imorgon! 😍  Fick tom lagt upp det lite tjusigt, stolt tjej. 

Hann också diska, lyssna på musik, betala räkningar och lägga upp alla bilder från Rom på facebook. Tog bara 1 vecka men ah.. 🙈 Bättre sent än aldrig.  Skrev in planer i min almanacka med och gjorde den lite färgglad och fin. Jag har såååå många roliga saker framför mig i sommar. Jag vill bara att semestern ska börja NU! För jag längtar jag längtar jag lääängtar ☀️ 



Kom ihåg mig?