Spontant är alltid bäst

Påväg in mot Masthugget i mina nya leopardbyxor för att boka tid för tatuering på Gothia Inc. 👍 Längtar som bara den! Dock var det ALLDELES för varmt för långbyxor, långtröja OCH jacka en dag som denna! 

Efter Subway med mina nya kompisar från Jönköpig åkte jag hem, bytte om till shorts & mötte Alice i stan. Vi drog vidare till Andra långgatan där det var fullt pådrag och väääldigt fullt med folk. Var andra långdagen och det var över 15k folk där! Helt sjukt. Vi köpte öl och cider och ställde oss på en container och dansade i solen i flera timmar! 




Sedan blev det Summerburst en stund! ☀️🎶 


Jag har världens absolut bästa vän som tyvärr lämnar mig några månader för en fabulös sommar i vackra Frankrike! 🇫🇷 Jag kommer sakna dig otroligt mycket och jag längtar redan tills du kommer tillbaka 💚 




Att spela volleyboll på Summerburst området hann vi också med i mellan spelningarna! Gick bra att spela, även lite påverkad! 🙈 


Efterkäk innan efterfest på Andra Långgatan! Blev sås med kebabsallad på Kebab House! Grymt där för man får mycket mat och snabb mat, de är typ klara med maten innan man ens betalat 👌 

Du. Är. Så. Bra! 

Mötte upp favoriter och drog tillbaka till 2a lång! 🎶 Avslutade kvällen med lite studsmatta! 


Så himlans bra är ni! 👫👬👭👯 

Bästa dagen! Love you babe <3 <3




Kom ihåg mig?