Slut på arbetsveckan, nu börjar de roliga

Ännu en arbetsvecka avklarad, en vecka närmare den riktiga semestern och allt känns så bra. Kändes skönt att starta första veckan efter Rom med bara 4 dagar så att man inte blir helt seg och trött direkt. Nästa vecka är det dock 6 dagar eftersom vi jobbar övertid på lördag 06.30 - 15.24! Det lär ju bli lite segt men man får tänka att det i alla fall är värt pengarna! 💰 

Idag gick jobbet helt okej, det gick lagom fort i alla fall. Men jag måste berätta att jag var VÄÄRLDENS zombie imorse. Vanligtvis när alarmet ringer går jag upp som om ingenting. Idag fick jag knappt upp ögonen & när jag väl kommit upp såpass att jag satt på sängkanten, var mina ögonlock såå tunga och ville bara somna om och sova hela dagen. Men de blev inget med det! 😭 Dagen gick fort iaf, vi hade möte (så vi stod stilla 10 minuter) sedan även en stund under eftermiddagen som var behövligt för alla. Efter jobbet tog jag förgivet att det var sol ute, men icke sa Nicke. Tog av mig tjocktröjan och på med solglasögonen i onödan. Fick rusa till bussen, kom hem helt dyngsur och fick snabbt bytt om. Åkte till gymmet, fick bli rygg idag, ensam dock eftersom min jobbar/gymkompis har blivit sjuk! 😫 Men de gick. Gick sedan in och handlade lite mat tills ikväll och imorgon, fick passa på när jag väl har bilen och slipper bära kassarna så långt! Nu är mitt kylskåp inte lika tomt längre! Yeey 👏 

Kvällen spenderades hemma, hann städa lite, diska, sätta upp mina högtalare, betala räkningar, planera Midsommar och bara ta det lugnt. Nu hade jag i alla fall tänk att sova för jag är HUR trött som helst. Har slarvat med sömnen jättemycket nu sedan i slutet av maj, inte alls bra. Inte alls likt mig, jag brukar vara ganska noggrann med att gå och lägga mig i tid annars! 🙈 Men nu ska det bli ändring på det! Kanske! Godnatt fina vänner & hoppas ni får en fin midsommar imorgon med underbara nära & kära. 💕 






Kom ihåg mig?