Olika destinationer

Det är väldigt häftigt endå, att man kan förflytta sig runt om i världen så snabbt. Det är sjukt när man tänker efter att jag igår på morgonen vandrade runt på Roms gator och senare på kvällen körde på Sveriges vägar! Helt sjukt. Nu har jag varit hemma ett helt dygn och längtar redan tillbaka. Efter att jag sagt hejdå till Isabel på flygplatsen blev jag väldigt uttråkad & värdt var det helt klart i Amsterdam. Fick vänta där i 3 timmar, med ont i ryggen och inget internet. Det var kallt pga AC (jag hade bara shorts och linne) och jag hade inget att göra. 😫 Köpte mig en panini och två grön äpplen som jag smaskade på en stund till matchen mellan Columbia och Grekland. Men tröttnade snabbt så hittade en skön fotölj jag ruttnade fast i efter 1,5 timmar 🙈  Jag saknar Italien som bara den. 



Förstår mig inte riktigt på det där med fotboll asså! 🙈 

Gick/åkte fram och tillbaka på dessa band kanske 100 miljoner gånger, både fram och baklänges. Hade jag inte haft ont i ryggen hade jag testat handstående med. Folk måste trott jag var dum i huvudet. 

De sköna fotöljerna 👌



Landade i Swedavia vid 22.45, fick väskan hyffsat fort och var hemma runt 23.30. Pappa körde mig till lägenheten i Kviberg och jag sov min första natt där! 



Kom ihåg mig?