Man ska ju hinna med allt också

Full rulle idag igen. Dagen startade klockan 04.46 då mitt alarm ringde. Blev extra tidigt idag eftersom jag var tvungen att åka buss/spårvagn till jobbet! Samt så håller dom på att bygga om spåren vid SKF vilket leder till att det har fyllts av ersättningsbussar som går de sämsta tiderna man kan tänka sig! Jag höll även på att missa bussen imorse, trodde det gick snabbare än vad det gjorde att gå ner till bussen men tillslut löste det sig endå ganska smidigt. Vid centralen fick jag byta till Röd Express som sedan tog mig hela vägen ut till Volvo. Hade en riktig grym dag på jobbet, skrattade från och med 06.30 - 18 av många olika anledningar. Har jag inte träningsvärk från träningen idag har jag det garanterat i magen från allt skratt i alla fall. 😫 Efter jobbet åkte jag & Tobias och gymmade! Idag blev det bröst och mage, vilket blev riktigt bra! 👍 Känns så skönt att vara tillbaka på gymmet efter en veckas uppehåll pga studenter och semester. Efter gymmet åkte jag & Jonas direkt till mamma där det var kalas för Roger som fyller år idag. Mamma hade gjort en supergod smörgåstårta och till efterrätt en marängtårta. Jag som började med min nyttighet imorse fick spräcka den IGEN. Nya tag imorgon.. Orolig för midsommar bara hur det ska sluta haha! Men jaja, därför jag tränar! 💃 

Jag saknar Italien så himlans mycket. Jag längtar verkligen tills jag ska dit för att plugga på riktigt. 1 år med den fantastiska kulturen, de fin människorna och det helt underbara språket. Jaglängtar  som jag vet inte vad! Veckan som kommer är fullsmäckad av planering, redan. Idag gym och kalas för Roger, imorgon bad och mys med superpojkarna, torsdag ska jag träffa Krille och försöka hinna gymma & sedan ska jag klämma in en lägenhetskik/fika med mamma också. Hur skall detta gå? Varför är inte ett dygn 48 timmar? 😂 På fredag ska vi även fira midsommar, på lördag ska jag ha catch-up-dejt med världens bästa Aleks och på söndag skall jag städa, handla, tvätta och gymma!! När ska man sova tro? 👍 Men jag älskar fullsmäckat schema, man ska ju känna att man lever. + att tiden går fort och semestern kommer snabbare 👏👏 Imorgon slipper jag i alla fall att ställa alarmet före 5. Har snott med mig bilen hem så kan sova en timme längre! 



Kom ihåg mig?