Jag är lyckligare nu

Vart spenderar man tiden bäst när man inte kan sova? Skriva av sig på bloggen kanske! Alltid när jag kommer i säng i hyffsad tid kan jag inte sova, så typiskt. Tänkte passa på att vakna utvilad imorgon men det verkar ju inte gå som planerat. 😫

Jag är INTE trött, inte alls. Det är alldeles för varmt för duntäcke, jag är rastlös & har för många tankar som strosar omkring i hjärnan. Jag är så himla glad över denna helgen, jag tänkte igenom allt jag gjort och hunnit med i helgen och kommer på mig själv med ett leende på läpparna 👌 Jag har hunnit så himla mycket och det jag hunnit med har blivit så otroligt bra & lyckat.

Jag har hunnit med att
- Gymma och spendera tid med Michelle i Stenungsund
- Spela golf
- Vilat 
- Summerburst
- Tränat konståkning 
- Festat
- Andra Långdagen
- Träffat nya människor
- Ätit god mat
- Varit spontan
- Checkat av "att göra" saker inför nästkommande vecka
- Bokat tider för det ena och andra som måste göras innan Rom
- Umgåtts med vänner
- Badat
- Solat 
- Betalat räkningar

Jag känner mig så lycklig just nu. Jag är så tacksam för allt jag har. Det är första juni, sommarmånad, bra väder och alla är glada. Göteborg är så härligt, speciellt när vädret är bra och det är olika folkfester överallt. ☀️ Denna helgen har varit den bästa på länge! 


Avslutar med en bild som gör mig glad. 

Totally agree, bästa helgen på länge! Så härligt. Jag har också hunnit med massa saker, fast bästa var nog ändå Andra långdagen med dig!!! :D <3 Btw, om du ser detta idag (måndag) innan du slutar så kan du ju ringa till växeln för då kanske jag svarar ;)

Svar: Håller helt klart med dig 👍 Åh du jobbar alltså! Najsnajs ☀️ När slutar du? Tar du buss hem? Jag tar gul 15.28 vi kanske kan tajma? 😍
Elina Hagberg




Kom ihåg mig?