Destination Amsterdam!

Vår värld är så vacker. Alltid kul att se den från en annan vy, den ser ju så annorlunda, försiktig och rofylld ut. 




Allt ser så litet ut från luften. Så roligt att jag alltid blir lika fascinerad när jag flyger. Känslan i landning är sä najs, så länge man inte sover och vaknar utav en dunst haha. 👌 Som ni säkerligen förstår så har de hänt mig. Trodde vi krasha 🙈 Lyckades somna på flyget från Landvetter till Amsterdam, så skönt att somna för då går tiden så mycket fortare. Jag frös lite med eftersom mannen bredvid SJÄLVKLART skulle vrida på AC:n till max! Händer alltid mig när jag flyger att jag har sådan otur och hamnar bredvid någon som vill ha det kallt och blåsigt... 

Sitter och väntar på flyget som ska ta mig till Rom. Det kom precis in, ska tömmas och sedan fyllas med oss. Beräknad lyfttid är 11.50 och jag landar sedan i Rom 14.05. Längtar så jag nästan spricker! 🇮🇹☀️ Jag vet att det kommer slinka ner några pizzor och några glassar under resan. 🍦🍕 För det gör det alltid när jag och Isabel är igång, så jag slänger in två passande bilder från Egypten i vintras! 🍴





Kom ihåg mig?