Då var de gjort

Så, då var det gjort! 👊 Krigare som jag är gjorde jag min efterlängtade tatuering. Folk varnade att det skulle göra skit ont att tatuera vid revbenen men det var absolut ingen fara! Nu så.. Jag är tvärnöjd! 👍 Jag fick fyllt i mitt fula evighetstecken så nu blev det mycket finare! Sedan gjorde jag texten "Life is not measured by the number of breaths we take, it's about the moments that take our breath away" och den blev placerad (efter många om och men vid revbenen istället för ryggen) men jag är nöjdnöjdnöjd! 💃 






Sedan på vägen hem fick jag hunnit handla. Kändes skönt eftersom jag bestämt mig på riktigt att bli nyttig igen med start imorgon & sedan från och med 1a juli ska jag haka på en lchf-månad bara för skoj skull. 👍 En tjej jag följer på instagram ska tillsammans med många andra göra en nystart så jag tänkte "varför inte"?! Men jag ska i alla fall ha EN dag i veckan jag kan unna mig något gott och jag vet redan nu stt det blir på söndag för då taggar jag Liseberg med mina superpojkar och fler! ☀️  

Vid 20 kom mamse förbi lägenheten en stund, söt som hon är hade hon med presenter. Hon sa för att jag var sjuk, så sött av henne. Fick en kaffe-bryggar-liknande-sak, så jag kan bjuda mina gäster (om jag får några) på kaffe. Samt fick jag 4 ljus som var färgglada o fina! Sedan åt vi lite melon & jag lite ben och jerry glass. Den sista på ett tag 😫 Men de ska allt gå! 💪 



Kom ihåg mig?