Blixtrar & dunder

Vaknade i panik idag till både åska och blixtrar! Studsade ur sängen och drog ut alla eluttag jag kunde hitta i lägenheten. Gjorde i ordning min kvarg till frukost och tänkte ta en bild men kom på (precis innan den tog slut) att jag skulle ta en bild så här nedan kommer en halväten.. Haha de som känner mig vet ju att jag aldrig kan vänta med att börja äta 🙈 

Dagen på jobbet var halvseg idag, bara tanken på att vi ska jobba imorgon med gjorde alla trötta! Laddade i alla fall upp med både Celsius, proteinshake och Jack, så jag överlevde allt 👍 Efter jobbet var jag med Clarre, vi fick till ett välbehövligt catch-up-talk! Har saknat henne 💜 

Om någon har märkt har jag börjat fiffla lite med en ny design. Var trött på den gamla + att jag har för mkt fritid nu när jag vilar från träningen. Så tänkte att jag passar på att byta nu eftersom det är så mkt fix och pill! 👍 Det börjar i alla fall arta sig, hoppas allt snart blir klart! Så sjukt mycket koder att gå igenom men det är samtidigt väldigt roligt och intressant. 😃 Ska försöka fixa en ny header med nästa vecka! Nu tänkte jag sova så att det snabbare blir imorgon, för det lär bli en bra dag tsms med mina superpojkar 💕 Godnatt!  

Snygg design! :D Och ja tycker verkligen du skall byta till en lite mer aktuell header, som representerar lite mer det liv du lever nu... ;) Love u <3




Kom ihåg mig?