Another sundaaay

Kändes skönt att få spelat idag. Trots att det inte gick sådär jättebra direkt. Gick på 15p (jag ska ha 18) så det kunde ju gått bättre, men också sämre. Avrundar med att det gick helt okej istället! ⛳️ Vi skulle även gått 18, men efter 9 var vi lite trötta & hungriga. Började med att slå ut på hål 10, men Kenny lyckades rå-missa bollen så den flög åt höger (precis där vi stod) och han träffade Michelle RÄTT PÅ LÅRET! Dagens blåmärke och stackars Mich... Jag kan tänka mig att det gjorde sjukt ont! 😫





När jag kom hem greppade jag headsetet, satte på min favoritmusik och tog mig en promenad/springtur i skogarna runt där jag bor. Skönt med lite egentid och bara gå lyssna och rensa tankarna.




När jag kom hem hoppade jag studsmatta, gick på min slackline och lagade lite mat. 🍴 Nu sitter jag och kollar filmen Kalle och chokladfabriken och väntar på att få åka in tillbak till stan! Ikväll måste jag laga lite lunch lådor och göra mig redo för 6 dagars jobb! Hoppas ni haft en bra dag. ☀️



Kom ihåg mig?