Kvällsdopp for the win

Jag absolut älskar kvällsdopp. Då det är varmare i vattnet än på land så att man verkligen vill ligga i vattnet & bara njuta! :) Idag åkte jag bara hem och vände. Direkt efter middagen tog jag vagnen och bussen till Sannegården och hämtade upp bilen & Jonas och åkte ut till Lilleby igen för ett kvällsdopp. Det var så kul där med mina superpojkar så jag ville åka dit igen :) Hopptornet gör allt roligare! Fick filmat både framåt- och bakåtvolt idag så kanske lägger ut de på bloggen om jag får videofy.me att funka igen. Så länge får ni nöja er med bilder. Efter badet pratade jag med pappa en stund & kollade en stand-up scen med Jonas. När jag kom hem till lägenheten tog jag en snabb dusch och ringde sedan upp en grym vän. Simon & jag pratade i 1 timme tills hans mobil dog. Lagom nog till att jag behöver sova. Tagga morgonpromme imorgon <3 





Kom ihåg mig?