I freaaaking LOVE my friends

Överraskningen för Isabel blev också en succé! Jag är så glad att jag har de vännerna jag har. Skulle inte byta ut någon för allt i världen. Sista destination är ikväll i Hannover, imorgon bär det av mot Danmark och vidare hemåt till Sverige! :) Jag har haft GRYMMMA 10 dagar nu, en helt fabulös start på semestern! 




Vi kom fram till Stuttgart vid 12, Fabian mötte upp oss och vissde vägen till en bra parkering med bilen. Sedan gick vi hem till honom och ställde av oss våra väskor. Eftersom Isabel inte fick veta att jag var där kunde vi inte gå ut på stan utan fick spendera timmarna inne i hans lägenhet, men med grymma vänner var det inga problem att spendera tiden. Vi åt muffins, spelade yatzy, tappade tärningarna under soffan (typ tusen gånger), köpte champagne till Isabel och gymmade haha. Har man inget gym får man improvisera! 




Efter lite spenderad tid kom Fabian hem med pizza till oss. Så hungriga som vi var slank den ner fort. Efter det gjorde duschade vi och gjorde oss i ordning, spelade kort, förfestade och  väntade på att klockan skulle bli åtta och vi skulle överraska Isabel! <3 Det blev en otroligt lyckad kväll. 







Vi gick och lade oss vid 03.30, det blev som sagt väldigt sent. Men vi somnade super fort och vakna fyra timmar senare av kli från tusen myggbett och ett högt alarm. Frukost bestod av nutellamackor, så gott och typiskt mig och Isabel. Efter det åkte vi ut till landet där festen var igår och städade i ordning det sista. Sedan åkte vi till en utomhuspool där vi solade, badade och spelade boll i några timmar!  Vid tre bjöd hennes familj oss på lunch, det blev spagetti och köttfärssås som var supergott. Strax efter det packade vi ihop, sa hejdå till alla fina människor och hoppade in i bilen och körde vidare mot Hamburg. Nu 6 timmar & två glassar senare ligger vi i sängen på hotellrummet i Hannover och kollar igenom alla bilder från de senaste dagarna och inser hur mycket vi gjort och hur kul vi haft. :) 






Vid 16 åkte vi från Stuttgart, bilresan mot Hannover var räknad på 6 timmar och stämde ganska exakt. Vi bestämde spontant att sova på samma hotell som vi gjorde i fredags för att det var så bra. Så det fick bli Hotell Ballands igen. På vägen blev det ett middags-stopp på donken för Patrik & glass för alla sedan. Det var sjukt länge sedan jag åt Mc Flurry men det var extremt gott! 






Kom ihåg mig?