Hur hände detta

Ja, det blev inget gym idag. Men fick hälsat på fantastiska Gabbe, käkat thaimat och kollat "That awkward moment" :) Riktigt härlig kväll med en riktigt härlig vän! Att åka buss är dock riktigt segt.. Och faktum att det redan börjar mörkna igen.. Dumma Sverige! Kommer jag behöva gå I MÖRKRET fråm bussen och hem! Blir nog en springtur om jag känner mig själv rätt. 

Åkte i alla fall in till stan idag. Var lite osäker först men var uttråkad hemma så jag pallrade mig in. Lämnade tillbaka ett par byxor på Stadium och gick sedan till Heden och kollade lite på Gothia. Efter en stund fick jag sällskap av fantastiska Johan. :) Vi kollade lite fotboll, gick tillsammans till bussen och njöt av solen en stund! 


Hittade en rolig gym-relaterad bild idag som fick mig att skratta lite, tänkte dela med mig av den! :) 


Hehe och en sann en! 

True that! Over and out, Elina :-) 



Kom ihåg mig?