Bio time again

Innan bion igår hann jag köpa en ny tröja på MQ från Stockhlm. Jag har verkligen kollat på den, testat hit och dit från och med att jag och Michelle var i Egypten förra året. Nu var det halva priset så jag kunde inte med att INTE köpa den. Testade den när jag kom hem och är nöjd med mitt köp 👍 

Efter jag spurtat in i några affärer så gick jag till gymmet på Kungsgatan. Där körde jag ett svettigt rygg- och triceps pass. Skulle egentligen kört biceps men var mer sugen på triceps så jag bytte lite smidigt :) Efter gymmet gick jag till Hemköp, köpte mat & mötte sedan upp mina superpojkar. Vi tog oss tillsammans vidare till Bergakungen för att kolla 22 Jump street haha. Så skukt rolig film men lite överskattad haha. Väldigt väldigt lik 1an, men ah de var värt för jag fick träffa mina superpojkar igår + dreggla lite över Channing Tatum! 



Imorse ställde jag alarmet på 4.30, tog mig upp (trots att det tog emot) och gick min 4 kilometers promenad. En frukost bestående av kvarg, fun light och frysta hallon fick mig att vakna till ordentligt. Nu är jag redo för 8.4 timmars jobb + en runda runt Delsjön pw/jogg & sedan lite bad på det! :D Kommer bli en kanon dag! 




Kom ihåg mig?