Allt har sina förklaringar

Ja det var inte så konstigt att jag sov sämst inatt... Då alla spårvagnar har börjat gå varannan minut PRECIS utanför mitt fönster! :| De låter ju inte lite när de startar/stannar/bromsar heller, kaos.. Vaknade typ varja timme eftersom jag sov med fönstrena öppna. På morgonen vid 4 gick jag upp & stängde fönstrena och då försvann mycket av ljudet, KAOS! Aja. Såhär nära går spårvagn 4, 8 och 11. VARJE MINUT! Waaah :( 



Vaknade endå hyffsat pigg. Tog på mina snabba skor och tog mig ut på en 4,6 kilometers promenad i solen. Stekte ägg till frukost när jag kom hem och åt ute på den gemensamma balkongen för att det var så svalkande och skönt. Efter detta började jag sakta men säkert packa ihop ALLA mina saker från lägenheten då jag flyttar ut idag. Trodde det skulle gå fort eftersom jag inte hade så mycket grejer men i slutändan vissde det sig visst vara MYCKET saker så det tog tvärlång tid -.- Haha. Skulle åka till pappa vid 10.30 men kom inte iväg förens 11.30 då det var mycket att packa + att det blev många spring upp- och ner till bilen och tillbaka för att packa in.. Dammsög och dammade allt, plockade ur både kyl och frys, lämnade in nyckeln, och sa hejdå till lägenheten. Körde förbi Coop på vägen till Hisingen för att panta de sista burkarna sedan bar det av hem till papse för att träffa honom en stund och diskutera vuxna saker haha! ;-) 




Planerna idag var att träffa Alicia men hon mår inte så bra så jag drog en sväng till gymmet istället. Fick kört ett ordentligt axlar- och bicepspass så nu är det jobbigt att ens hålla upp telefonen. Fick halvt sagt upp mitt gymkort igår med, vill helst inte det men får göra det nu eftersom jag flyttar tillbaka till mamse imorgon. Vad ska man med ett Fitness24 kort till där när det inte finns någon anläggning i närheten... Nu har jag spenderat lunchen ute på bryggan i solen, SÅÅÅ HIMLANS HÄRLIGT! Soldyrkan nr 1 är jag känner jag. Men allt för att bli brun (y) Vet ej vad som händer med resten utav dagen men det återstår till att se! 


Kan ju berätta att jag ÄNTLIGEN fått köpt mig min favoritparfym. Köpte den på båten från Tyskland till Danmark, kunde inte riktigt låta bli. ;-) Kan också avslöja att jag provade den för första gången idag! Så nu luktar man gott! 

Ha en riktigt härlig dag fina ni. 



Kom ihåg mig?