Allt för träning

Ja-aa! 
Vad gör man när man är påväg hem från stan (utan träningskläder) pch går förbi gymmet? Jo klart man går in, genomsvett & kör ett ordentligt bröstpass! :) Jag är så nöjd över mitt val, som blev tack vare ett motivations sms från min superpojk. Nu efter känns allt mycket bättre & jag är ett pass närmare mina mål. Jag fick köpt mig ett nytt träningslinne från h&m idag som jag nu fick testa på gymmet tillsammans med vanliga vardags shorts och converse haha allt går, bara man vill! 




När jag kom hem tog jag en behövlig dusch, det var riktigt skönt för jag har verkligen svettats KONSTANT hela dagen. Sedan imorse 4.30 när jag vaknade av att det åskade ordentligt. Mat på det som idag blev protein shake följt av en baguette med skinka. Nu flera liter med kallt vatten sedan ställer jag alarmet på 4.30 imorgon. Då skare bli prommis :D Godnatt mina fina. 






Kom ihåg mig?