Taggad till tusen

Jaap, klockan är 03.32 och alarmet står på 04.10 men varför är jag redan uppe? Haha ja men snacka om att jag är laddad för jag kan verkligen inte sova mer! Gabbe sover som en stock och jag ligger här redo för att åka, jag längtar så otroligt mycket till planet lyfter, jag är redo. Eller rättare sagt, VI ÄR REDO! 😃 

Jag kan knappt förstå att avresedag redan är kommen. När vi bokade för cirkus 120 dagar sedan tänkte inte någon av oss att det skulle gå så otroligt fort som det gjort. Hela hösten har verkligen susat förbi i en väldans fart. ÄNTLIGEN, är nedräkningen på noll och vi är super laddade! 🌴☀️ 

Under resans gång kan ni även följa mig och Gabbe på insta. Där kommer jag garanterat lägga upp och även han. Jag heter eelinahagb & han gabrieljakobsson. 👍 



Kom ihåg mig?