Nu tar jag semester

Idag tog jag mig igenom sista arbetsdagen för 2014. Det har gått så sjukt fort och jag har verkligen haft hur roligt som helst. Efter semestern v32 sa kollegorna att hösten går sååå himla långsamt, knappt några röda dagar och långt till ledighet, mörker, kallt etc etc men jag måste säga att hösten 2014 överträffade mina förväntningar, den har gått riktigt fort. Nu är de redan dags för semester igen & jag stämplade ut 15.24 idag för exakt en månads semester. Så skönt. Efter många dagars jobb, många timmars slit och långa gråa dagar känner jag mig värd lite ledighet. Fick en julklapp av min lagledare idag, en super kall och super god Celsius apelsin, snacka om att han vet vad för klappar som gör mig glad. Alla på jobbet har en vecka kvar att ta sig igenom men jag tog sista veckan ledigt för att dra till varmare breddgrader lite tidigare. 😃

Efter jobbet sa jag hejdå, god jul, trevlig semester etc till alla och gick ut. Träffade Tobbe snabbt på vägen ut innan jag bytte om till träningskläder och gick ut i regnet & väntade på min samåkare. Var på isen vid 17 exakt & tränade till 19. Idag gick också träningen GRYMT! Det var även sista träningspasset på is innan Thailand och de kunde knappt gått bättre. Stod många perfekta dubbel axlar och även fem stycken trippel salchow. Jag är såååå glad att mitt rätta jag i konståkningen äntligen är på väg tillbaka. 💜

Spenderade kvällen med Fanni. Vi köpte pica deli och julmust som vi tog med oss hem. Fyllde upp badkaret med varmt vatten och bara var, pratade och hade det mysigt. Har saknat min kvalitetstid med henne, de var ett tag sedan sist tyvärr! 💜 Nu har jag kollar dagens avsnitt av julkalendern ochr redo för att sova i min OnePiece. Imorgonen återstår de sista av packningen + jul på Liseberg. Ska bli kul. Natti 💃 






Kom ihåg mig?