Lyckligaste konståkaren på jorden

Jag skojjar INTE, jag gjorde nog min livs salchow idag. Vilken aweesome träning jag slog till med, en traskig och seg torsdag som denna. Kanske är de mitt BCAA som är grymt eller min motivation som är max! 😃 Gjorde en P-E-R-F-E-K-T trippel salchow i programmet då jag hade mer fart ut ut hoppet en in. Alltså mitt hjärta hoppade över ett slag, denna obeskrivliga lycka. Jag verkligen älskar min sport! 


Just de, höll på att glömma. Jag fick även gå lagledare sista passet på jobbet idag. Vilket ansvar, så kul att chefen och den nuvarande lagledaren kände att jag var passande kvinna för jobbet. Han hade ju faktiskt 5 andra män att välja mellan men lilla jag fick - faktiskt stolt över mig själv. Gick galant, tror jag! 




Så grym du är min finaste du!!! <3 <3 Och du var inte bara bästa kvinna för jobbet, du var uppenbarligen bästa person för jobbet, girlpower och fuck the patriarchy! ;) LOVE LOVE LOVE PÅ DIG <3 <3 <3




Kom ihåg mig?