Kasst wifi på Lipe

Jaaa wi-fiet är inte de bästa här ute mitt på havet. Täckningen blir sämst så fodrt det regnar de minsta. Ville bara uppdatera att vi lever och att dagarna som gått varit super. Dock har vi dåligt väder (vet ej om man ska kolla 27-30 grader dåligt väder) men om man jämför med vad det kan vara så är det dåligt! Vi har haft regn sedan vi anlände på Koh Lipe men mycket uppehåll också. Vi har ändå lyckats bränna oss, vi trodde till och med att de anpassade vädret för att vi svenskar ska trivas haha. Men de ska tydligen regna lite nu, men på lördag hoppas vi få bättre. Segt att vi inte får uppleva de finaste av Lipe med st::rålande sol och så men lipe är något av de finaste jag sett av Thailand endå. Vilket naturreservat & sådan tur att de värnar om naturen och miljön. Igår tog vi en eftermiddags snorklings-tur där vi åkte longtailbåt tillsammans med två amerikaner och tre britter mellan 4 olika öar och snorklade. De var riktigt värt och vi hade uppehåll mestadels av tiden. Tillbaka hemma käkade vi på en supergod restaurang & sedan spelade vi yatzy hela kvällen.

Innan jag avslutar för idag ville jag bara önska er en väldans God Jul för jag vet ej när vi har internet nästa gång! 











Hittade mig en söt vän, Charles!  



Kom ihåg mig?