Jädrans förkylning

Det absolut värsta med hösten och vintern är att det är så svårt att hålla sig frisk. Alla runt omkring en går och snörvlar och hostar. Feber hit, kräksjuka dit, influensa upp och lunginflammation ner. Jag har gått och dratt på mig halsont och hosta, vilket jag får panik över eftersom jag VILL träna och INTE får bli sjuk innan Thailand. Det kanske inte var det absolut smartaste att vara på öppningen av torget och ff för att det var så mycket folk där. Perfekt stället att dra på sig baskilusker och baciller. Jag köpte därför en SuperVitalis på life, så jag ska göra allt i min makt för att bli frisk så fort som möjligt. 👍 Måste även TYVÄRR vila från träning både idag och imorgon. Vilade även igår, men bättre att låta halsontet lägga sig i alla fall. Mot varmare kläder och mer värme! 💜 



Så efter jobbet idag ska jag studsa i OnePiecen. Lägga mig i soffan med levande ljus framför Maleficent. Hoppas den är bra! Sedan laga lite tacos, handla lite och kanske sola lite solarie. Så skönt i dessa kalla tider! 😃 






Kom ihåg mig?