Efterlängtade freedag

Då ska jag inte snacka om hur efterlängtad nästa fredag är. Då jag packar ner det sista och förbereder det allra sista för Thailand. Så sjukt att jag bokade för 120 dagar sedan och det nu enbart är 9 dagar. Ensiffrigt liksom, jag kan knappt tro det. Förstår nog inte förens jag faktiskt står redo på Landvetter med Ganbe för påstigning på planet! 😃

 Veckan på jobbet har gått riktigt fort & dagen var väldigt rolig faktiskt. Alla brukar vara väldigt trötta och speciellt sega på fredagseftermiddagar men idag var alla på bra humör. Till och med vår PL som ALLTID är sur & på dåligt humör skämtade med oss. Vår mest negativa person i laget skrattade TVÅ gånger på en och samma dag - jag kan knappt tro att det var sant när jag såg det. Herregud vilken dag 👍 Haha. Nu har jag i alla fall blivit upphämtad av min bror utanför porten och vi är på väg hem mot Ucklum. Blir snabbvändning hemma, bara duscha och byta om för att sedan åka in mot Stenungsö-gården för årets första julbord! Det är Mamma, Roger, Jonas, jag och Margita som skall gå, det ska bli mysigt. Dock missar jag den enda träningen jag tänkte göra denna veckan, men byter och åker skridskor på söndag kväll istället. 💃 

Hittade föressten en topp som jag tänkte ha på morgondagens julbord med Volvo. Den tröjan som är på bilden ovan men jag är inte riktigt säker! Vad tycker ni? 😚 Ikväll blir det freddy byxorna och något annan topp som jag inte bestämt än, sedan hem för att ta igen sömntimmar för att maxa energin tills imorgon då julbord nr 2 går av stapeln! Längtar som bara den. 👏 Vi ska först på förfest hos min kära vän Arben, i princip hela banan ska dit, sedan åker vi tillsammans till fabulösa Gothia Towers. 💸 Kommer bli awesome! 





Kom ihåg mig?