1a advent & 1a december

1a december är här, äntligen. Månaden jag väntat på sååå länge, det känns helt otroligt. Den finaste & absolut mysigaste månaden på andra halven av året, helt klart. JAG har, i alla fall tröttnat på mörka, kalla, dystra och d-vitaminlösa november. Idag är de första december, första luckan i chokladkalendern öppnas, första avsnittet av julkalendern och det är mindre än två veckor kvar till Thailand! 

Igår var det första advent, en vääldigt mysig dag som jag firade tillsammans med mina favorit tösabitar. Konståkningsgänget var samlat & vi hade vårt traditionella julbak. Vid 11 samlades vi hemma hos Fanni och började baka. De blev lussekatter, knäck, cornflakeskakor, daim och rocky road. SÅ GOTT! Allt blir godare varje år vi bakar nu, vi börjar bli erfarna. I år bakade vi inga pepparkakor, de är godare att bara köpa färdiga (om man inte äter upp degen så säg!) 😜 Hade i alla fall en fantastisk dag med mysiga ljus, julmusik och mina favorit tjejer. 


















Matkoma som vi hade fikade vi! Man blir ju såå mätt av att baka för man hela tiden går och käkar av degen. Sedan blev det direkt till gymmet. Körde ett mördar ryggpass & åkte sedan och handlade följt av ett lång varmt och skönt bad hemma. 




Kom ihåg mig?