Välkommen tillbaka rutiner

Första dagen på jobbet efter semestern gick väääldigt fort, som tur var. Vi böjade inte jobba förens 7, gick igenom säkerhet och alla balanser & jobbade från 7 - 8.30 med 90% takt. Blev alltså en riktig mjukstart på arbetsveckan. Det var otroligt kul att träffa alla jobbarkompisar igen, dom är ju för härliga :-) Mycket ombyggnationer har skett medans vi varit på semester. Nu är det mycket trängre och fler banor för att göra ordning för lanseringen av den nya xc90n :-D Lär bli bra. Gick fort till lunchen vid 11, sedan jobbade vi på i full takt, stod stilla med jämna mellanrum pga karossbrist så vi fick mycket vila. Gjorde inga fel idag, vilket jag är nöjd med för annars brukar första dagen efter längre ledighet vara då man gör mest fel, slarvfel men vi jobade på väldigt bra idag. Klockan blev snabbt 15.24 och jag tog bilen vidare till gymmet, jag & Tobbe körde bröst och biceps idag och det kändes så skönt och jag är sååå nöjd för jag höjde idag (y) På alla övningar :-) yeey! Kände att det nu var dags att öka, man klarar mer än vad man tror. Gymmade till 17.30, sedan åkte jag till Stigs center och köpte ett nytt lock med Celsius. Kom hem och fyllde i skylten jag gjorde igår med blå färg så den syns tydligare och dansade sedan loss i vardagsrummet till grym musik. Verkligen (dance like nobody is watching) dans haha. Så extremt jävla härligt. Nu ska jag kolla lite Shrek 3 innan jag kryper till kojs, ännu en jobb + gymdag imorgon med. 









Kom ihåg mig?