Släkten e bäst

Jag och mamma spenderar en helg tillsammans. Vi har åkt till våra släktingar uppe i Karlstad för 40-årskalas! :-) En hel dag med firande, massa mat, spel, skratt och lekar! Jag har saknat er <3 




Jag och mamse startade hemifrån vid 8.30. Mål att hinna till kalaset i Karlstad vid 12. På vägen stannade vi vid ett supermysigt café där vi fikade innan vi åkte vidare. På vägen fick vi förhinder, det var översvämning på vägen så vi fick tack vare dagens teknik omplanera vår rutt och komma 20 minuter sent. Men vi kom i alla fall rätt, efter lite omvägar haha! Kom dit, hälsade på alla som man inte sett på tusen år. Drack välkomstdrink, förrätt, lasagne till huvudrätt och blåbärspaj tilm efterrätt.




Efter släkten dragit hann vi med att spela lite playstation. Jag & Filip spelade hockeyspel och sedan var Emmy med så spelade vi tennis och squash turnering. Var sjukt kul. Sedan dukade vi om, gjorde iordning och fixade för att alla vänner skulle komma. Fest för släkten först och sedan vännerna. Vid 17.55 fick jag och Emmy springa till Netto för att på 5 minuter hinna springa dit och köpa en ost! Efter det spelade vi A-Ö och väntade på gästerna.









Känner mig gammal som en tant. Klockan är 1, jag är svintrött och de unga här (11 & 13 år) är as pigga... Haha pensionatet here I come?! Haha nu kör vi charader innan vi förhoppningsvis ska soooova gott sen. Haft matkoma sedan klockan 13 haha kaos. 



Kom ihåg mig?