Mindre intressant dag

Jag kan inte medge att min dag har varit särskillt speciell haha. Men endå kan jag ju dela av mig hihi! :-) 

Vaknade upp som en ZOMBIE idag, bokstavligt.. Trots att jag somnade klockan tio vaknade jag vid två, gick upp (utan att kolla klockan) gick ner, gjorde mig i ordning, tog på mig volvokläderna och kollade sedan på klockan... Inser att den är strax efter två, fattar knappt var jag håller på med men lyckas snabbt ta mig upp till sängen igen och somna om! Vaknar halv tre igen, somnar om, vaknar klockan tre, somnar om, vaknar klockan halv fyra, somnar om, vaknar klockan fyra och gav upp - eller rättare sagt gick upp! Alarmet stod på 4.30 men pallade inte somna om en gång till haha fick panik! Vet inte riktigt vad som höll min hjärna på högvarv just inatt, kanske något jag omedvetet spekulerar över.. Jaja hoppas jag får sova igen det jag missade inatt idag istället :-) Traskade omkring som en zombie i huset, fick i mig frukost & blev upphämtad av min samåkare! Stendäckade i bilen innan vi ens kommit ut ur Ucklum haha så sjukt osocial jag var imorse asså, stackars gubben jag åker med! Efter en Celsius på första rasten blev jag genast snäppet piggare & så fort vi började jobba kom man igång ordentligt. För att vara onsdag gick arbetsdagen faktiskt väldigt fort (y) Skönt att mer än halva jobbveckan har gått och vi börjar närma oss helgen med små steg. 

Idag är vi lediga från isen. Vi har alltid haft onsdagar lediga från träningen, så länge jag kan minnas! Så det har liksom blivit en "vilodag" för mig i verkliga livet med. Ser alltid onsdag som en paus liksom, från allt. Men inte idag inte. Kom hem vid fyra, gjorde mig en omelette innan jag tog bilen till Stenungsund. Jag behövde köpa lite mer saker inför kräftskivan och sedan prata med Aleks på coop. Efter det begav jag mig till gymmet, för att köra ett bröst- och triceps / lite mage pass. De såkallade gymmet, eller "källaren" som vi stenungsundsbor kallar det! Gymmet allt började i, haha de slisliga och slitna gymnasiegymmet som VERKLIGEN behöver rustas upp. Idag var även AC:n sönder så det stank svett från flera kilometers avstånd hah. Men då känner man ju verkligen att man tränar! (Y) Efter träningen åkte jag hem, duschade & har nu sett klart dagens avsnitt av Idol. Trött som jag är blir det sängen direkt, ska upp 4.35 imorgon igen! Hoppas ni haft en grym dag :) Natti. 

Just det ja! Kan ju avslöja att jag hittat bra flygbiljetter till Thailand över jul. Bokar jag inte imorgon så bokar jah förmodligen innan måndag i alla fall. Jag är så GRYMT taggad på att äntligen få åka tillbaka, så jag längtat! :-) 

Vad sa Hellohf då, kommer han på lördag???? :D :D :D :D

Svar: Han visste inte än..🙈 Skulle höra av sig ang jobbtider! Men hopppppas
Elina Hagberg




Kom ihåg mig?