Kräftis 2014

Kräftskivan blev riktigt lyckad igår! :-) Tack vare Alice och Jossan blev det möjligt att genomföra. Jag & Alice gjorde all planering och sedan sov Jossan hos mig fredag - lördag och vi fixade i ordning allting inför skivan. Satte upp ett extremt jävla stort partytält som vi räknade med skulle ta 1 timme men tog 2,5 hahaha! Kaos. Så mycket silvertejp vi använde, helt sjukt! Men vi lyckades i alla fall slå våra kloka hjärnor och muskler ihop och satte upp det stabilt och bra. Sedan dukade vi och gjorde i ordning & förfestade lite :-) Folket kom vid sex, vi satt och pratade och började dela ut uppdragslappar etc sedan när alla kommit började vi leka. Vid åtta började vi käka & sedan flöt de på. Vi körde uppdrag, sjöng visor, drack snaps och pratade. Jag hade verkligen grymt kul. Vi avrundade kvällen vid 4.30 då ville man bara sova. Jag sov i Mamses säng, sov som en prinsessa. Tills jag vakande i panik vid 8 för att Oscar (som sov i min säng) gick ut för dörren utan att stänga av larmet, kaos! Flög upp och stängde av det. Sedan började vi städa. 





Alla pinnar var kaos och ramlade isär hela tiden. Vi tejpade o tejpade. När vi fått upp hela ena änden så brakade den andra ihop, haha ett tag tappade vi hoppet men vi kämpade på bra och resultatet blev GRYMT! 



















Nu 5 timmar senare är helvetetstältet nere och allt är undanplockat och städat. Nu ska allt bara köras och slängas och sedan ska jag & Jossan däcka i soffan innan träningen drar igång vid sju. :-) Alice & Jossan stannade och hjälpte mig, bäst är dom! 



Kom ihåg mig?