Intervallerna

Tog död på både mig och Arben :'-) Haha men det resulterar förhoppningvis till bra resultat! Nu är vi ett steg närmare våra mål & jag är dundertaggad på konståkningsläger imorgon! Drar igång med första ispasset imorgon kl 15, ÄNTLIGEN! :-D 


Spenderar lite dötid hemma hos Arbitchi, för att se hans nya lägenhet & hänga. Vid 14 har jag inplanerad lunchdejt med min bror & hans vän, vi tänkte käka på Nemos vid Lindholmen. Efter det tar jag mitt pick och (6)-pack och flyttar hem till kära Stenungsund igen! Måste även berätta att jag med en klump i magen sade upp mitt gymkort på fitness24 igår, det var riktigt jobbigt.. Men eftersom F24S inte har några anläggningar i Stenungsund är det ingen idé att jag har kvar det. Jag vill ju även satsa på konståkningen till hösten så ett gymkort får komma som prio 1,5 ;-) 



Kom ihåg mig?