Glöm bort alla bekymmer

Idag var en grym dag. Jag fick ställa mig på isen igen, göra det jag älskar och träffa några av mina fantastiska vänner! Det finns så många saker i livet man ska vara glad för. Det finns så mycket som gör mig glad. På måndag börjar försäsongen & jag kommer få åka skridskor 5 dagar i veckan, det gör mig glad! :-) Har verkligen saknat min fantastiska sport <3 Idag hade vi sammandrag tillsammans med Uddevalla kf, vi hade tre ispass under förmiddagen & var färdiga redan vid 14.45! Kort & intensiv dag vilket ledde till att vi kunde spendera kvalitets och mystid hemma hos Fanni efter. Första ispasset var 9-09.45 men de blev 20 minuter försenat eftersom vaktmästaren var seg & isen var kass efter att hockeyn haft deras läger... Vi gjorde sköna steg, hoppade lutz och allt gick super. Mellan första och andra ispasset hämtade vi Fannis mamma för hon behövde bilen. Andra passet var 11-11.45, då hoppade vi axel, salchow och körde program. Båda hoppen gick hyfsat vilket var skönt. Mycket stegsekvenser med men jag har glömt av mitt så måste fixa en ny hehe. Mellan andra o tredje ispasset käkade vi tacos, sedan åkte vi ner till torget och chillade i solen på bryggan. I hopp om att se lite tjörn runt båtar, men de verkade gått på grund eller blåst bort -.- Vi åkte tillbaka upp, tränade det sista ispasset 14-14.45 och då körde vi steg, program och kombinationshopp. En mycket härlig timme som avslutades med både axlar och salchowar. Yihooo. En grym dag på isen där man trivs som bäst. :-) 



Skillnaden på min portion & Jossans. 


Efter sista passet åkte vi hem till Fanni. Eller först ett stopp på coop för att handla middag. Det blev halloumi-hamburgare med mango som var HUR GOTT SOM HELST. Kan varit en av de godaste hamburgarna jag någonsin ätit. Bra jobbat Fanni. Jag fick stå för efterrätten så jag slängde ihop en kladdkaka som blev dundergod med lite gräddglass till senare på kvällen. Haft en helt fantastisk dag med två av mina närmaste vänner. Ni är grymma. :-) Vi hade även mobilförbud, vilket var sjukt skönt. Vi spenderade verkligen tid TILLSAMMANS, inte bakom skärmarna. Nu vid 22 dog vi i soffan av matkoma gånger 1000. Kaos! Nu blir det sängen för att vara redo och fylld med energi imorgon när Color me rad går av stapeln, jag är taggad! :) 







Kom ihåg mig?