Allt i ett snart JOBB ÅNGEST

Kom hem ganska sent från Michelle igår, var hemma runt 01. Så sjukt konstigt att jag fortfarande är lika mörkrädd som jag var när jag var liten. Den känslan när man parkerar bilen på uppfarten & ska hela vägen TILL DÖRREN --> ÖPPNA DÖRREN --> HINNA IN, utan att någon ska hinna ikapp. Min puls är nog max varje gång jag kommer hem när det är mörkt, kaos!

Vaknade sent, vaknade vid 11.30, väldigt utvilad och pigg. Hoppade direkt in i duschen & tog mig vidare in till Stenungsund där jag skulle träffa Clarre. Kom till henne vid 12.15 och efter att jag hjälpt henne slå in en present till sin far tog vi tog oss en promme till torget för att spana lite kräftskivetillbehör, kläder, skor och SÅKLART mat :-) Efter vi inhandlat kräftskive tallrikar, servetter, hattar, dekorationer och lyktor åt vi frukost/lunch (brunch kanske man kallar det) på eat. Haha det blev så mycket mat som en frozen yoghurt haha som vi avnjöt i solen på den legendariska bryggan. Vi pratade om massa vi inte hunnit med de senaste veckorna eftersom vi inte setts så mycket och sedan följde jag henne hem för hon skulle vidare på födelsedagskalas och jag skjlle hämta bilen. Körde till Mich och tajmade hennes stängning perfekt. Vi har kollat film och käkat godis resten utav dagen (från 14-23) haha och var ute och köpte godis när det regnade som allra mest. I spöregnet alltså. Det var bra väder när vi gick och spöregnade när vi skulle gå tillbaka. Vi sprang genom regnet och kom fram till Michelles lägenhet dyngsura haha. Så sjukt kul. Hoppade i ALLA vattenpölar jag kunde hitta på vägen och var när jag kom fram BLÖT överallt (blöt Johan, inte våt) ;-) Vi kollade i alla fall först Divergent IGEN, sedan The lucky one :) Såå bra filmer, alltså ögongodis på både  Theo James och Zac Efron. Man dör ju på deras utseenden, personligheter och alllt som har med dom att göra. Sedan lärde vi oss handskakningen från föräldrarfällan och kollade lite på Clara Henrys inlägg på youtube. Händelserik dag trots regnet :) Imorgon är sista dagen innan jobbet drar igång igen - ÅNGEST! Har ännu inte hittat någon att samåka med så vi får se hur detta löser sig :-( Godnatt sålänge, vi hörs imorgon OCH DÅ KOMMER ALICE HEM! Yeey :-) 












Kom ihåg mig?