Träningsvärk & vuxenpoäng!

Jag hälsar dig glatt välkommen hejdundrande träningsvärk, alltid lika trevligt att ha dig på besök! Efter ett ordentligt bröst- och tricepspass igår med en arbetskollega känner jag att träningsvärken sitter i. AJ! Jag känner också på mig att rygg- och bicepspasset idag kommer göra susens imorgon då jag förmodligen inte kommer kunna röra mig... Haha och att passet imorgon som kommer bestå av axlar och mage INTE kommer vara så energifyllt då jag kommer vilja ligga ner på golvet och dö istället! :/ Haha men vad lever man inte för liksom. Vila kan jag göra i graven eller vad säger man.... 
 
 
Haha lite updates då kanske. Igår var jag och kollade på en lägenhet i Gamlestaden som jag funderar på att hyra över sommaren, bara för att få bo lite för mig själv och liksom komma bort från allt. Känns skönt att känna på hur det är att faktiskt bo själv - ATT FÅ HA ETT EGET KYLSKÅP! Åh vad najs det skall bli. Har grummat lite på om det är värt eller inte då de blir lite dyrare än att bo som jag gör nu, men bara saken med att få bo själv och bestämma allt själv känns värt alla pengar i världen. Just nu när jag har en fast inkomst och en sommar framför mig så känner jag bara VARFÖR INTE?! Det är nu det är som bäst att testa på allt sånt här man vill, som att bo hemifrån, åka ut och resa och bara känna att man lever lite! Så efter mycket tänk fram och tillbaka har jag i princip bestämt mig för att ta det och sedan får jag se vad som händer efter. Man kan ju alltid flytta tillbaka hem för att spara lite pengar för att resa men samtidigt kommer man ju vara grymt sugen på att fortsätta bo själv, men vem vet vad framtiden har att bjuda på?! 
 
Kan ju avsluta detta inlägg med att lägga ut en bild Amanda snapchatade till mig från när vi var små.
Är man sig inte lik så säg! HAHAHA kaos. :) VILKA TIDER! ♥
 

Gud så gulliga! Kram Moa




Kom ihåg mig?