Allt som har en början har ett slut.

Det närmar sig mer och mer denna fantastiska resas slut. Imorgon är det exakt en vecka kvar tills jag kommer hem, tillbaka till vardagen tillbaka till verkligheten. De två senaste dagarna har varit de jobbigaste hittills då personen jag spenderat absolut mest tid med här de 3 senaste månaderna åkte hem. Har inte gråtit så mkt jag gjorde igår sedan jag sa hejdå till Clara och Michelle på flygplatsen i Göteborg nästan 4 månader sedan. Isabel åkte hem :/ Så nu står sängen bredvid mig tom, tom från skratt och världens mest fantastiska person. 2 dagar har gått och jag saknar henne allt för mkt. Men som tur är vet jag att det inte dröjer allt för länge innan vi ses igen. ♥
 
Isi, we shared so many laughs, so many thoughts and so much time together. Without you, my summer wouldn't be the same as it was. The present you put on my bed the last day made me cry so much, both happy and sad tears because it made me understand how many fantastic things we made together this three months and how much I miss you. All the things we said and did is things Í will remember for the rest of my Life. The thing I absolutly never will forget is how we really fighted over the green m&ms and where exactly the same with everything, except that i was one step better on everything. Haha as you said haha "the ghost brought us together" hahahahah the thing that made me laugh from my tears one day ago. I will NEVER forget the day we understood how extreamly same we are. 
 
 
Two pictures with me myself and I :D Isi you are amazing. 

HAr du typ varit och jobbat? eller vad har du gjort under sommaren?? :) låter kul att träffa sådär mycket folk osv..

KRam

Svar: Hej Johanna :d Ja jag har jobbat som entertainer på ett hotell hela sommaren! :D Har haft världens bästa sommar, verkligen! :D
Elina Hagberg




Kom ihåg mig?