4 månader senare, omställning!

Ja, nu är det som jag sa. Jag är tillbaka igen, hemma, där jag växt upp, där jag bott i 18 år. Sitter bakom samma gamla skrivbord, sov på samma ställe, åt på samma bord! Men det känns så jävla skönt. 
Jag kan fortfarande inte förstå att jag redan är hemma. Att 4 månader bara SPRANG iväg helt enkelt. Men det känns skönt, skönt att vara tillbaka, tillbaka till verkligheten. Som ni kanske märkte igår så fanns det inget hotell på Paris flygplats (självklart skulle det vara så eftersom jag behövde stanna längst tid just där) så jag kunde inte uppdatera. Men under de 4 timmarna tog det minst 1 för att hitta rätt gate (flygplatsen var förbannat stor) haha. Efter det käkade jag lunch medan jag kollade Rapunzel på datorn, även på italienska och blev så glad att jag förstod i princip allt, jihooo. Sedan köpte jag en Kalle Anka tidning (också på italienska eftersom det inte fanns något annat språk) och fick läst en del i den med. Det grymmaste av allt var att de hade PS3 på flygplatsen och det var GRATIS att spela så där spenderade jag en stund med och VIPS så var det påstigning, vilken tur asså! 2 timmar på flyget mot Göteborg gick fort, jag satt bredvid en trevlig svensk och fick läst i min bok, så helt plötsligt var vi framme, snabbt och lätt!

När jag kom till Landvetters flygplats fick jag världens finaste välkomnande av mina absolut bästa vänner, ni är helt fantastiska! Vi landade tidigare än beräknat (okej bara 5 minuter, men 5 minuter är viktigt). Jag fick min väska FÖRST, först liksom, hur ofta händer det?! När jag kom ut i vänthallen stod Jeanette, Michelle och Clara där. Eller nej de stod inte de sprang emot mig. Åh jag blev så himlans glad, vilka vänner. ♥ Efter en stund extra på flygplatsen åkte vi tillsammans hem till mig, där mamma och Roger hade fixat mat, tacos och grejer. Vilken lyx asså! Haha tacos var faktiskt det första jag ville äta när jag kom hem så mamma känner mig bra hon allt! Vi pratade i timmar, tack för världens bästa välkomnande hem! 
 
Idag sov jag faktiskt bara till 12, eller jag blev väckt tolv och kunde sedan inte somna om! Kände att det var lika bra att gå upp för jag har/hade som sagt mycket att göra, mycket att fixa med och ta igen haha. Så morgonen blev - på med musik på högsta volym och uppackning av den proppfulla bombväskan jag hade med mig, sortera alla kläder för de som skulle tvättas och inte. Fick packat upp allting väldigt fort faktiskt, det förvånade mig. Efter det hängde jag upp allting i garderoben och städade igenom ALLA lådor, åh vad jag är bra. Fixade även med handbagaget så nu är allting upplockat. Efter det skrev jag klart min "att göra" lista som jag behöver nu tills på måndag. Har lite att stå i och lite att göra klart innan jag riktigt kan slappna av. Fick även kollat igenom hela snap-chaten och instagram från allt jag missat nu under 4 månader hehe det var en del. Fikade med mamma, jonas och roger och mamma visade mig även hur fint hon gjort om i garaget och vad hon pysslat med när jag varit borta. Gick en promenad med Asta, tog mig en svensk dusch och nu tänkte jag käka lite frukost haha. Tänkte lägga över alla mina bilder från Italien på min hårddisk nu med och skriva ut CV men allt skulle krångla så jag väntar lite med det haha. Tänkte säkerhetskopiera min mobil också idag, det hinner jag nog med senare eller imorgon! Nu ska jag snart träffa Clara och Michelle igen, ska bli lika kul som vanligt. Har saknat dem sååååååååååå! ♥ Men jag måste ju klaga lite, HALLÅ!?!?! Varför måste det vara så sjukt kallt här. Gick ut med Asta, fick ha tjocktröja, dubbla byxor, mössa, vantar, halsduk och allt ju... Trodde ju inte att det var sååå kallt. -.- Aha, Sverige har sin charm med och det är otroligt skönt att vara tillbaka! 
 
Kan ju även berätta att jag längtar SJUUUUUUUUKT tills imorgon då jag får ställa mig på isen igen! Vilken känsla det ska bli, jag kan knappt berga mig! 



Kom ihåg mig?