Världens lyckligaste.

Ett nytt mål uppnått, så sjukt roligt. Jag älskar de tider allting flyter på och man bara känner hur glad man är över livet. Jag kan fortfarande inte smälta förra veckan och inse att de faktiskt hänt MIG, men det har det faktiskt. Äntligen behöver jag inte känna mig stressad över jobb, pengar, träning och allt mellan himmel och jord etc. Utan jag kan göra precis som jag känner. Förra veckan var första veckan på nya jobbet och det var verkligen hur roligt som helst. Jag har lärt mig mer saker om bilar på en vecka än vad jag lärt mig under hela mitt liv. Jag har precis blivit anställd av Lernia som är ett bemanningsföretag för Volvo och flera andra företag. Förra veckan. fredag morgon ringde de från Lernia och frågade om jag ville börja på Volvo på måndag. Vilket jag verkligen inte tackar nej till eftersom jag verkligen velat att de skulle ringa. Ner studsande till nedervåningen och tog reda på allt jag kunde om jobbet. Nu spenderar jag måndag till fredag 06.30 - 15.24 som konsult inne i volvofabriken och bygger bilar. Jag ser redan fram emot imorgon, ska bli så roligt. Jag har kämpat som bara den så nu känns det som en sten släppt eftersom jag ÄNTLIGEN fått jobbet jag velat ha så länge. 
 
 
 
 



Kom ihåg mig?