Härliga spontana dag

Jag verkligen älskar människor som kan vara spontana, jag älskar spontant och spontant blir alltid bäst! ♥ Igår efter träningen drog jag, Michelle och Clara in till Göteborg för att leta studentklänning till Clara och studentfestklänning till oss båda. Clara lyckades hitta en superfin studentklänning men festklänningen blev tyvärr utan resultat. Man jag fick i alla fall "spontant" handlat en söt tröja nu till våren, en vit tunika med volang som jag veeerkligen behövde. Vilket ledde till att en glaaad elina åkte hem, stolt haha! :D På bussen hem vill jag lova att vi var trötta, alla tre gick ständigt (heeeeela dagen) runt och klagade över våra onda kroppar efter veckans träning. Jag tror ta mig fan jag har träningsvärk i VARENDA liten muskel i hela kroppen. Det finns inte något ställe på hela kroppen jag inte har träningsvärk, helt sjukt. Vi var hemma vid 19 någongång, då jag, Michelle, mamma och Roger käkade grillat. Det är ju så underskattat att grilla, det är ju så otroligt gott och man borde göra det sååå mycket oftare än vad man gör! Jag ska alltså börja göra det oftare, det var det jag ville få sagt. Efter maten ringde Johanna Awesowe mig, vilket var grymt! De frågade om jag och Michelle ville gå med ut med hon och hennes kompisar och geocacha, vilket vi spontant bestämde att vi skulle göra. Vi gick "all in", bytte om till skogsmulle/kamoflage-kläder, målade soldatsträck på kinderna, på med stövlarna och påväg in mot Std. Vi var inne vid 21.30 och började vår geocaching utanför Nösnäs. Vi misslyckades med första, lyckades med andra och tredje, varav en i Stenungsund och en i Ucklum. I Ucklums skogar sprang vi runt från 22 - 02 vilket var så otroligt roligt. En av de mest spontana och roligaste kvällarna på länge. Nu snackar vi kvalitetstid, fyfasen vad roligt vi hade! :D Vaknade upp imorse, ännu tröttare än dagen innan och med ännu mer träningsvärk, YEY! 
 

Bild efter att första cachen var tagen! Från vänster: Adam, Michelle, Johanna, Niklas och Adam! Haha ja som ni ser var det mest jag och Michelle som gick all in! Hahaha ^^



Kom ihåg mig?