Skönt med lite egentid

Haha jag satt och skrev ett as långt och bra inlägg igår, så självklart försvinner ALLTING innan jag skall publicera det! Det är då man bara har lust att slänga mobilen i väggen haha, ingen mer mobilbloggning nu inte! ;) Jag kommer inte heller ihåg vad jag skrev haha, vilket gör det svårare att skriva om det hehe. 
 
Menmen.. Början av veckan har varit riktig härlig. I måndags hade vi specialidrott lite senare än vanligt, vilket ledde till att jag fick sovmorgon ända till 9.30 istället för 08.00 som i vanliga fall. Jag vaknade 09.34 och Duran hämtade upp mig 09.45, snabba ryck här, haha åt frukost medan jag packade väskan och tog på mig ytterkläderna haha men det gick allt och jag kom i perfekt tid till träningen. Morgonträningar är så sjukt härliga, de blir en perfekt start på dagen och man kommer igång ordentligt, vilket hjälper mig väldigt mycket i skolan. Jag arbetar alltid bättre på lektionerna efter jag har tränat, så jag borde typ träna varje morgon innan skolan, önskar jag hade orkat det! Haha ;) Träningen gick bra, vilket var skönt - alltid lika kul på specialidrotten för det är så otroligt skönt att bara vara två personer och få hela isen för oss själva. Gör allting lite sådär extra gött när man kan höja volymen på musiken lite extra mycket hehe! Efter träningen åkte jag och min andra hälft ner till skolan och åt lunch innan jag hade två lektioner innan jag slutade! Så skönt när skoldagarna går fort, det är ju trots allt bara 78 dagar kvar till studenten! Efter skolan gick jag hem till Clara, snäll som jag är lämnade jag saker hon glömt hos mig. Hon var tydligen dödssjuk så jag fick offra mig hehe, se hur lång tid det dröjer innan jag ligger där. Vid 16 hade jag tur och fick skjuts av Fanni igen upp till isen för ytterligare isträning! Träningen gick mycket sämre för jag kände mig seg i kroppen, hade inte samma energi som på morgonen menmen.. Efter isen hämtade Michelle mig och vi åkte tillsammans ner till Sportlife. Igår var det release på de nya Body Pump passet vilket vi INTE kunde missa hihi. Det var ett riktigt gött pass, dock gillade jag de gamla passet väldigt mycket så det lite segt att byta menmen detta skall nog bli bra det med. Squatsen dödade mig rentutsagt så vid 19 åkte en TRÖTT Elina hem vill jag lova. Haha resten utav kvällen spenderades i sängen haha, orkade inte göra något på hela kvällen! :-P
 

Dessa kalla dagar drömmer jag mig alltid tillbaka till utlandet. Det finns ju ingen bättre lycka än att resa. 
 
Jag skall förmodligen inte klaga på denna dagen heller, då jag var i skolan 0 minuter under dagen, yey! Vi hade fått en extra specialidrottstimme inbokad så det blev träning idag vid 12 också, vilket gjorde att det var onödigt att gå till skolan för 30 minuter och sen åka iväg igen. Hehe resten utav eftermiddagen har spenderats på torget, behövde göra några "viktiga ärenden" haha vuxenpoäng till mig, sedan har jag träffat Clara och Michelle och varit nära på att missa bussen, haha men jag hann allt, snabb som jag är (eller mer tur som jag hade kanske) haha. Nu har jag precis käkat och skall ladda ner någon bra film. Sitter i soffan i OnePiecen och tänkte faktiskt sitta här resten utav dagen med! ♥ Finns inget bättre än OnePiecen dagar som den här, kalla, blåsiga och gråa dagar. Imorgon blir det tillbaka till verkligheten och da da da daaaa skolan! 
 



Kom ihåg mig?