Torsdag 13/6 - 2013


Jao, idag har tiden gått sjuukt fort trots att vi knappt gjort något alls.
Lite skönt med en dag utan så mycket dans (ska nog inte säga så mycket då vi förmodligen ska dansa hela kvällen) men endå, under de timmar solen är som starkaast är det riktigt påfrestande att vara ute mitt i solen och dansa på scenen 1000 miljoner låtar! Igår fick vi våra braiche (stavning) i alla fall är de våra namnbrickor där de står vad vi heter, vad vi ska göra och vilka språk vi talar. Av någon konstig anledning fick jag franska, haha hur det nu hände, men jag får väl låtsas prata franska om någon frågar haha! :-) Nu den första veckan skall i alla fall jag, tillsammans med Darlyne arbeta i miniklubben tillsammans med FTI som är en tysk firma som har hand om barnen här på hotellet. Det ska bli riktigt kul. Man får vara ute hela dagarna, umgås med de söta små liven och gå till poolen stup i kvarten så det skall jag nog klara av tror jag. Det bästa av allt är att jag får vara med på Mini Discot på kvällen, jihoooooo! Det är oftast så att jag tycker det är roligare än vad barnen tycker haha! ♥
 
Kan ju berätta att det nu ser riktigt bra ut med alla danser inför när gästerna kommer. Men eftersom alla låtar till MJ showen inte är klara än kommer vi förmodligen inte köra showen förens på måndag eller senare. Innan dess skall vi ha olika sketcher som skall bli så kul. Igår kom bossen och valde ut de han trodde skulle fixa av att göra det och JAG, blev en av de utvalda. Ofta jag!? Trodde jag aldrig. Haha då blev jag f1 nervös för jag har så himla ljus röst så jag kommer låta som en bebis. Men det gör ingenting nu eftersom jag fick rollen att spela barnvakt så då gör det ju ingenting om jag har ljus röst kände jag. Haha så skönt! Jag ska se om jag kan filma den så ni får se den senare! Haha det kommer bli stört kul. Repetitionerna inför den var riktigt kul då alla personligheter är så sköna, vissa spelar gay, polismän etc. och allt låter och ser så roligt ut. :) Jag tror vi ska göra sketchen redan på lördag eller söndag när de första gästerna kommer så de är nära och jag är lite nervös men det ska nog gå bra! :-D
 
Kan ju berätta att jag fick ett pris för "Best Bathroom cleaner at Garden 2013" haha som kanske inte är så ärofyllt men de var i alla fall de första som delades ut här under min vistelse. Jag hade inte så mkt att göra och såg att tvättstugan VERKLIGEN behövdes städas för där ville inte jag tvätta mina kläder så det såg ut. Så jag tog på handskar, in med skyrhinkar och borstar och fixade i ordning och när ansvariga Alessia kom in och såg hur det såg ut blev hon jätteglad. Hon sa att hon aldrig sett det vara så fint och glänsande där inne någon gång någonsin, det var lite kul att höra att de gillade det. Sedan fixade jag även i ordning lite i vårt samlingsrum för att de låg fimpar och skit ÖVERALLT. Nu är i alla fall allt rent och fint (y) Thumbs up! Kan också berätta att jag dött i denna värmen utan cola. Räddaren i nöden. Caldo di merda! Ha det gött så länge, puss ni fina.
 
 
 
 

Kul att höra att du är så duktig på att städa,det Hagbegska blodet sitter i....haha




Kom ihåg mig?