Onsdag 12/6 - 2013

Det börjar närma sig öppning för hotellet och det skall bli så otroligt kul. Nu känns förberedelserna bra och danserna är i takt så det skall nog bli bra. Det jobbiga är dock att det på lördag kommer 400 italienska gäster (ungefär lika många som 4000 svenskar) och jag skojar inte! Haha det kommer bli sjukt mycket att göra. Idag repeterade vi alla danser nere på scenen för att se så allt fungerade och det gjorde det. Det var sjukt jävl* varmt vill jag lova att dansa i stekande sol. -.- Haha trodde jag skulle avlida ett tag där! Fick filmat lite och tagit lite bilder idag med, yey :-) Så jag slipper ta gamla bilder till bloggen, det är ju inte så roligt! Nu är det i alla fall paus, enbart en timme idag eftersom vi åt lunch senare för att det läckte vatten genom taket i restaurangen så den måste lagas, vi åt "behind the scenes" haha så bakom restaurangen, alla tillsammans. Idag var riktigt god lunch, så äntligen mätt och belåten! Vid 15 ska alla, både killar och tjejer träna på danserna tillsammans, det skall bli kul!
 
 
 
 
 
 
 
 



Kom ihåg mig?