Kan inte tro att det är sant!

Här sitter jag, fördigpackad och klar - kroppen skakad, tankarna flkyger, fjärilarna i magen är fler än någonsin! Efter en nedräkning på över 250 dagar är jag nu framme vid dag 0. Det är från och med nu dagarna börjar räknas, det är nu jag åker. Jag har väntat länge på den här dagen, och det känns helt sjukt hur tiden mellan har gått så sjukt fort. Jag har hunnit att gå klart gymnasiet, haft bal, tagit STUDENTEN och umgåtts med mina absolut fantastiska vänner! 
 
Under fyra månader nu kommer jag att tänka på er här hemma varje dag. ♥ Speciellt Michelle, Clara och Hellohf - inte en dag kommer att gå där jag inte tänker på er och önskar att ni var med mig. men tiden går så sjukt fort så innan någon av oss vet ordet av sitter jag här och uppdaterar ett nytt inlägg om min resa och hur jag hade det. Jag kommer sakna alla till tusen och jag hoppas ni får en fantastisk och helt oförglömlig sommar - FÖR DET ÄR JAG SÄKER PÅ ATT JAG KOMMER! Arrivederchi ♥
 
 
Avslutade dagarna i Sverige med en stjärnvinst på Liseberg! Vem vill ta ansvar för att den blir uppäten?
 
Jag lovar att höra av mig så fort jag kommer på plats, det skall ju finnas wi-fi där nere! 



Kom ihåg mig?